Zanim polecisz na wakacje, porozmawiaj z rezydentem

Brytyjski touroperator Thomson uruchamia dla swoich klientów w sierpniu nową usługę. Zanim dotrą oni do wybranego przez siebie hotelu, będą mieli okazję spotkać się z rezydentem i zapytać go, o co tylko zapragną. Jak to możliwe? Za pośrednictwem videochatu Google+ Hangouts. Popieramy pomysł i życzymy sukcesu!

Wszyscy tzw. iDoradcy (ang. iAdvisor) zostaną wyposażeni w iPady i  wybierającym się do hotelu klientom wysyłać będą zaproszenia do pogawędki online. Klienci mogą zapytać  doradcę o wszystko:  jaka jest pogoda na miejscu, co zabrać na wyjazd, jakie wycieczki zaplanować. Ponadto iDoradcy Thomsona obsługiwać będą specjalny kanał informacyjny dla gości w serwisie Twitter. Na pierwszy ogień mają pójść goście odwiedzający hotel Sensatori Resort na Krecie.

Thomson postanowił wprowadzić usługę, ponieważ badania pokazują ogromną aktywność w portalach społecznościowych osób wybierających się  na urlop.  Jeśli próba się powiedzie, podobna usługa zostanie udostępniona gościom innych hoteli należących do sieci Sensatori.

Jak się Państwu podoba ta inicjatywa?

źródło: Tnooz.com

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>