Qtravel.pl przysyła tradycyjnym biurom podróży klientów z Internetu

Polacy zakupu wycieczek wolą dokonywać w tradycyjnych biurach,  ale informacji o nich poszukują na ogół w Internecie.  Atuty obu tych kanałów sprzedaży można jednak połączyć, oferując kompleksową usługę – przekonują twórcy wyszukiwarki Qtravel.pl. Dlatego wprowadzili do swojego serwisu funkcję geolokalizacji, ułatwiającą dotarcie nawet małym biurom podróży do milionów polskich internautów.

Wymowa danych jest jednoznaczna: według badania zrealizowanego w 2009 roku przez TNS OBOP samodzielne poszukiwanie informacji w Internecie podczas zakupu wycieczki deklaruje aż dwie trzecie Polaków. Jednak ostateczna decyzja o zakupie wycieczki najczęściej podejmowana jest w oparciu o bezpośrednią rozmowę ze sprzedawcą w biurze podróży. Większość osób w Internecie szuka więc oferty, którą i tak zakupi metodą tradycyjną – czyli w biurze podróży. Odpowiedź na takie a nie inne zachowania rodzimych internautów może być tylko jedna: łączne  zaprezentowanie im informacji o ofertach turystycznych i lokalizacji najbliższych biur turystycznych.

– Stworzyliśmy bardzo precyzyjną internetową wyszukiwarkę ofert turystycznych, ale wiemy, że klienci i tak wolą kontakt ze sprzedawcą w tradycyjnym biurze. Dlatego wprowadziliśmy do  niej nową funkcjonalność, system geolokalizacji Qtravel Agents, którego istotą jest automatyczne wskazanie użytkownikowi położonych najbliżej jego miejsca pobytu biur turystycznych – wyjaśnia Tomasz Kolaszyński, prezes zarządu Qtravel.pl. – W ten sposób w pewnym sensie „oddajemy” klientów tradycyjnym biurom podróży, ale z drugiej strony, dzięki temu możemy zaproponować naszym użytkownikom pełny pakiet informacji, zgodny z ich rzeczywistymi potrzebami – tłumaczy Tomasz Kolaszyński.

System geolokalizacji Qtravel Agents (QAgents) służy użytkownikom wyszukiwarki, ale przede wszystkim dedykowany jest agentom turystycznym!

Dzięki QAgents biura podróży, pośrednicy, agenci turystyczni mogą pozyskiwać nowych klientów, usługa ta pozwala bowiem na prezentację punktów agencyjnych osobom szukającym biur podróży w swojej okolicy. System QAgents jest bardzo elastyczny. Przedstawiciele agencji turystycznych sami mogą kontrolować swoje kampanie marketingowe i samodzielnie określać, które elementy swojej oferty chcą pokazywać użytkownikom wyszukiwarki Qtravel.pl. Za pomocą prostego panelu administracyjnego przedstawiciel agenta może łatwo zarządzać informacjami, które będą wyświetlane przy ofercie organizatora którego ofertę agent ma w swoim portfolio.

– System lokalizacji użytkownika daje niemal 100-procentową gwarancję, że użytkownik poszukujący konkretnej oferty trafi do najbliżej położonego biura. Ponieważ wyszukiwarka Qtravel.pl oglądana jest w każdym regionie Polski gdzie dostępny jest Internet, docieramy z informacją o punktach biur podróży do wszystkich użytkowników. W ten sposób dajemy każdemu agentowi turystycznemu proste narzędzie do pozyskiwania klientów spośród kilkunastu milionów polskich internautów – podsumowuje Tomasz Kolaszyński.

Przydatne linki:
http://www.qtravel.pl/qagents
http://www.qtravel.pl/qagents/pomoc
http://www.qtravel.pl/jak-dziala-lokalizacja

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>